Thursday, March 19, 2009

Rider Baru Bakal Mengegarkan Daerah SPS

Seorang lagi rider bakal menggegarkan dunia MTB. beliau baru memiliki basikal baru yang boleh dikatakan agak high end bagi umur lima tahun kebawah la..thehehe....dah lama dia mintak basikal baru kat aku, saja aku buat tak tau ja...basikal lama dah ada dua biji...tapi dia kata tak best sebab ada empat roda...dia nak yang dua roda punya...aduih mau tak mau aku kena beli lain la kat dia...lepas bawak balik kat umah ja, dia terus tanya aku "ayah lepas nih boleh la adik ikut ayah kayuh naik bukit...boleh dak ayah??"anak aku tanya camtu....hmmmmm...satu hari dia nih mesti jadi champion....thehehe... nama dia nadzrul hafidzy bin mohd hafidz, berumur 5 tahun..dia la bakal pengganti aku satu hari nanti theheeh....
frame di beri nama "LEMAN" nombot 16 tu aku tak tau apa maknanya....tapi frame ni kalau kat nepal org berebut nih...cukup top kat sana...hihihi
secara fizikalnya basikal ni memang best ..warna dia lawa ,tayar off road siap bagi tongkat lagi..
ni la rupanya rider baru kita tuh...tergedik-gedik nak ikut aku kayuh basikal...aduih semangat betui...
dok posing tak abih lagi ngan basikal baru dia...aku pun dah naik rimas dah....lepas satu....satu dia tanya siap suruh aku tangkap gambar dia suruh bawak masuk lam komputer.. sampai umah dah malam , mak dia tak bagi kayuh dah...dia bantai kayuh kot dalam umah thehehe....abih besepah rumah diranduknya..thehehe abih sekali ngan aku kena beleter ngan mak dia ...tapi tak pa anak ayah .... camana pun satu hari nanti aku akan train dia sampai jadi champion...awas kepada mereka2 yang power.....new power rider was born at SPS.

1 comment:

Cik Jah said...

beskal nama leman ooo...dasat dasat.

Post a Comment